• 03
  • 06 2013
  • by Karim
  • Direct Mail

 

Project launch WDPort of Ghent

The new project logo shows why the strategic position of WDPort of Ghent was an obvious location to construct the logistical hotspot of tomorrow, with a direct link between road, water and rail.

  • Project launch WDPort of Ghent
  • 11
  • 09 2012
  • by Sandra
  • Corporate Identity

 

Reinforcing the future

The new Bekaert Dramix® range (concrete reinforcement fibres) presents a unique opportunity for radical growth. Bekaert becomes a partner and…

  • Reinforcing the future
  • 23
  • 12 2011
  • by Sandra
  • Direct Mail

 

Mazda challenges an Xciting future!

A completely new model to be launched in March and plenty of interesting deals on the whole range of existing…

  • Mazda challenges an Xciting future!
  • 30
  • 05 2011
  • by Nicolas
  • Direct Mail

 

Jong geleerd, oud gedaan met Steve Passief

Vandekerckhove&Devos kwam met een leuk idee op de proppen voor Bostoen. Een heuse scholenactie. We maakten de kinderen wegwijs in…

  • Jong geleerd, oud gedaan met Steve Passief
  • 27
  • 04 2011
  • by Nicolas
  • Corporate Identity

 

Vandekerckhove&Devos springt uit de veren

Bekaert Textiles heeft een revolutionaire slaaptechnologie ontwikkeld die het slaapcomfort beschermt. We creëerden hiervoor de naam SmartSleeve®. SmartSleeve® is een…

  • Vandekerckhove&Devos springt uit de veren
  • 24
  • 03 2011
  • by Nicolas
  • Direct Mail

 

Newspaper Awards in the spotlights

Vanavond worden de Newspaper Awards uitgereikt. Uiteraard voor de beste Top Topicals, maar ook voor de knapste krantenadvertenties. En voor…

  • Newspaper Awards in the spotlights
  • 17
  • 01 2011
  • by Nicolas
  • Direct Mail

 

De saloncultuur van Vandekerckhove&Devos

De nieuwe Mazda5 wordt gelanceerd op het autosalon. Vandekerckhove&Devos ontwikkelde een dynamische activatiecampagne die traffic genereert naar zowel het salon…

  • De saloncultuur van Vandekerckhove&Devos