WDP

Het grootste chocolademagazijn te wereld

WDP is de referentie voor semi-industrieel vastgoed. Deze BEL 20’er focust op de ontwikkeling en de verhuur van logistiek vastgoed.

Client

WDP

Project

Het grootste chocolademagazijn ter wereld

Services

(re)branding / storytelling / video / website

Site

WDP – kort voor Warehouses De Pauw – is de referentie voor semi-industrieel vastgoed. Deze BEL 20’er focust op de ontwikkeling en de verhuur van logistiek vastgoed. WDP werkt opslag- en distributieruimtes uit voor eigen rekening, op maat van hun klanten. Dit Belgische familiebedrijf is marktleider in de Benelux en heeft uitgesproken troeven in handen: korte beslissingslijnen, een proactieve aanpak en een groot ecologisch hart.

WDP kwam bij ons aankloppen voor een update van hun huisstijl en de communicatie voor een wel heel groot nieuw project. Om hun differentiërende dynamiek in de verf te zetten, opteerden we voor een update van hun huisstijl en verzorgden we de communicatie voor ‘Het grootste chocolademagazijn ter wereld’…

Eerst en vooral maakten we werk van een evolutieve huisstijl. Werf- en werkkledij, helmen, veiligheidskleding en de verschillende brochures werden onder handen genomen. Het nieuwe kleurenpallet wordt voortaan gehanteerd voor de volledige WDP-iconografie.

‘Het grootste chocolademagazijn ter wereld’, de titel verraad het al: voor Barry Callebaut – Belgische wereldspeler op de chocolademarkt – ontwikkelt WDP het grootste distributiecentrum van de chocolade-industrie. Jawel, het grootste ter wereld. In dit nieuwe Global Distribution Centre zal Barry Callebaut al zijn voorraden in één gigantische warehouse centraliseren. Dit project zal volledig energieneutraal opereren. Met zijn 60.000 m² spreekt het tot de verbeelding.

Een dergelijk project heeft een digitale thuisbasis nodig. Het stimuleert de interesse van klanten en prospecten, maar eveneens van de vele passanten langs de autosnelweg. Met een nieuwe projectwebsite www.chocolade-magazijn.be werd het integrale project toegelicht. Een bezoekersvideo, verschillende renders & animaties, regelmatige updates… de volledige bouw kreeg letterlijk een digitaal leven.

Meer weten over dit project?
Michel licht het graag wat meer toe.

Ook zin om samen te werken?
Contacteer gerust even Darline.

TEKST

TEKST

WDP brand guideline by Vandekerckhove & Devos

Digital Marketeer

Jij combineert intelligentie met intuïtie en creativiteit. Je hebt een onuitputtelijke passie voor all things digital (social media included) en geniet ervan om b2b & b2c campagnes te bouwen, analyseren en bij te sturen. Als getalenteerd Digital Marketeer, hou je van beweging en zoek je een creatieve, energieke werkplek die met je meebeweegt en je uitdaagt. Goed nieuws, want wij zitten op jou te wachten!

Your side

  • Je hebt een opgewekte, positieve, nieuwsgierige en leergierige houding
  • Je communiceert vlekkeloos met klanten in zowel Nederlands als Engels (én Frans)
  • Je begrijpt briefings en vertaalt die in digitale marketing aanbevelingen/plannen
  • Je bent vlot met pen en toetsenbord en beschikt ook over design eyes
  • Je levert steeds kwalitatief werk, zowel zelfstandig als in team
  • Je kan werken volgens brand guidelines, maar net zo goed zelf origineel uit de hoek komen
  • Je hebt oog voor detail, werkt pixel-perfect en denkt altijd responsive
  • Je hebt een basiskennis van HTML en CSS
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Google universum (GA, GTM, SEA, SEO,…)
  • Je hebt ervaring met het opzetten van accounts & campagnes via Google Ads, 
    Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads,…
  • Maar naast het opzetten weet je maar al te goed hoe essentieel de opvolging, bijsturing 
    en rapportering (via dashboards) is op basis van de bepaalde KPI’s.
  • Deadlines geven je geen stress, maar net een extra duwtje in de rug

Our part of the deal

  • Een uitdagende en afwisselende job bij een bureau met meer dan 40 jaar ervaring
  • Enthousiaste klanten, van start-up tot multinational (in diverse sectoren)
  • Sympathieke collega’s met een flinke dosis humor
  • Een professioneel team (van zo’n 15 à 20 mensen)
  • Begeleiding op strategisch & creatief vlak
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijke verloning alsook een Mac met alle toeters en bellen
  • Een idyllische omgeving met veel licht en zonder pingpongtafel (hoera!)
  • Weerzinwekkend heerlijke koffie van onze barista bar (no limits!)
  • Inspirerende cultuuractiviteiten onder onze VDKult-vlag

Join our team!

Vandekerckhove&Devos is een fulltime communicatiebureau, parttime stressverhelper in Gent (Melle). Al sinds 1978 leveren we ongezouten strategisch advies, relevante creativiteit en storytelling die naast het hoofd ook het hart masseert. Met een eigenzinnige en doeltreffende aanpak gaan we resoluut voor differentiërende strategieën. We volgen vele markten van nabij en liggen dagelijks wakker van de emotionele connectiviteit met de consument van de toekomst.

Het grootste chocolademagazijn te wereld

WDP – kort voor Warehouses De Pauw – is de referentie voor semi-industrieel vastgoed. Deze BEL 20’er focust op de ontwikkeling en de verhuur van logistiek vastgoed. WDP werkt opslag- en distributieruimtes uit voor eigen rekening, op maat van hun klanten. Dit Belgische familiebedrijf is marktleider in de Benelux en heeft uitgesproken troeven in handen: korte beslissingslijnen, een proactieve aanpak en een groot ecologisch hart.

WDP kwam bij ons aankloppen voor een update van hun huisstijl en de communicatie voor een wel heel groot nieuw project. Om hun differentiërende dynamiek in de verf te zetten, opteerden we voor een update van hun huisstijl en verzorgden we de communicatie voor ‘Het grootste chocolademagazijn ter wereld’…

Eerst en vooral maakten we werk van een evolutieve huisstijl. Werf- en werkkledij, helmen, veiligheidskleding en de verschillende brochures werden onder handen genomen. Het nieuwe kleurenpallet wordt voortaan gehanteerd voor de volledige WDP-iconografie.

‘Het grootste chocolademagazijn ter wereld’, de titel verraad het al: voor Barry Callebaut – Belgische wereldspeler op de chocolademarkt – ontwikkelt WDP het grootste distributiecentrum van de chocolade-industrie. Jawel, het grootste ter wereld. In dit nieuwe Global Distribution Centre zal Barry Callebaut al zijn voorraden in één gigantische warehouse centraliseren. Dit project zal volledig energieneutraal opereren. Met zijn 60.000 m² spreekt het tot de verbeelding.

Een dergelijk project heeft een digitale thuisbasis nodig. Het stimuleert de interesse van klanten en prospecten, maar eveneens van de vele passanten langs de autosnelweg. Met een nieuwe projectwebsite www.chocolade-magazijn.be werd het integrale project toegelicht. Een bezoekersvideo, verschillende renders & animaties, regelmatige updates… de volledige bouw kreeg letterlijk een digitaal leven.

Meer weten over dit project?
[persoon] licht het graag wat meer toe.

Ook zin om samen te werken?
Contacteer gerust even [persoon].